Archiv výběrových řízení a nabídek zaměstnání

Sekretář/ka – odborný administrativní pracovník (úvazek 20 %)

UPOZORNĚNÍ: Platnost tohoto inzerátu již vypršela.


Děkan Lékařské fakulty Ostravské univerzity vypisuje výběrové řízení k obsazení místa neakademického pracovníka na Katedře kraniofaciálních oborů:

  • sekretář/ka – odborný administrativní pracovník – úvazek 20 %

Popis pracovního místa:

  • Zajišťuje kompletní administrativní agendu pracoviště.
  • Připravuje podklady a vede dílčí evidenci nákladů a výdajů.
  • Připravuje podklady pro personální a mzdovou oblast.
  • Organizačně zajišťuje schůzky a jednání včetně přípravy podkladů.
  • Zajišťuje ukládání dokumentů včetně závažných dokumentů a vede evidenci smluv.
  • Samostatně připravuje návrhy pro korespondenci.
  • Zajišťuje poštovní služby a archivaci dokumentů dle spisových norem.
  • Podílí se na inventarizaci majetku.
  • Zpracovává podklady a administruje studijní agendu pracoviště v systémech STAG, PUBL apod.

Kvalifikační a další předpoklady:

  • Vysokoškolské vzdělání I. stupně (střední vzdělání s maturitní zkouškou + 5 let praxe);
  • znalost anglického jazyka min. úroveň B1;
  • pokročilá znalost práce na PC – MS Office;
  • organizační schopnosti;
  • zodpovědnost, samostatnost, spolehlivost;
  • zkušenosti s vedením administrativy.

Předpokládaný nástup:

  • 1. července 2022 nebo dle dohody.

Předpokládaný úvazek:

  • 20 %

Jazyk, ve kterém bude výběrové řízení vedeno:

  • český

Přihlášky:

Přihlášky, doložené doklady o dosažené kvalifikaci, vyplněným souhlasem se zpracováním osobních údajů, strukturovaným profesním životopisem a motivačním dopisem zasílejte na email: do 8. června 2022. První kolo výběrového řízení proběhne posouzením zaslaných materiálů. Do druhého kola budou pozváni pouze vybraní uchazeči.

Vyhlašovatel je oprávněn bez uvedení důvodů výběrové řízení zrušit nebo nevybrat žádného z uchazečů.

Kontakt:

Lékařská fakulta OU,
personální oddělení
Bc. Kateřina Cimová
Syllabova 19
703 00 Ostrava 3

telefon: 553 46 1709
e-mail: